Często zadawane pytania

Valoro



NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA



Czy składając zamówienie w sklepie moja transakcja jest bezpieczna?

Transakcje poprzez nasz sklep są w 100% bezpieczne. Gwarantujemy także pełną ochronę danych osobowych.


Czy muszę się rejestrować aby złożyć zamówienie?

Nie trzeba się rejestrować aby kupować w sklepie. Rejestracja jest dobrowolna.


Czy zamówienie można złożyć tylko przez sklep?

Zamówienie można złożyć przez sklep, poprzez e-mail: biuro@valorosport.pl lub zadzwonić. Dołożymy wszelkich starań aby proces zamówienia oraz jego realizacji przebiegł szybko i sprawnie. Jesteśmy do Państwa dyspozycji pod numerem tel: 503 840 365 codziennie w godzinach 8-16.


Czy mogę zrezygnować z zamówienia?

Przysługuje Państwu możliwość rezygnacji z zamówienia, jednak należy nas o tym powiadomić odpowiednio wcześniej. Muszą mieć Państwo na uwadze, że siatki to produkty przygotowywane na indywidualne zamówienie kienta. Siatka uszyta lub przycięta na zamówiony wymiar nie podlega zwrotowi. Więcej informacji znajdą Państwo w regulamienie sklepu www.valorsport.pl - REGULAMIN.


Ile potrwa realizacja dostawy?

Siatki szyjemy lub docinamy na zamówienie klienta, stąd zwykle czas oczekiwania wynosi od 2-5 dni roboczych z wysyłką. Jeżeli wystąpi problem z dostępnością towaru, dużą ilością zamówień bądź innymi zdarzeniami losowymi od razu informujemy Państwa telefonicznie oraz mailowo o czasie realizacji zamówienia.


Jaka forma przesyłki jest dla mnie najlepsza?

Specjalnie dla Państwa wygody oraz obniżenia kosztów wysyłki (zwłaszcza większych paczek) nawiązaliśmy współpracę z firmą kurierską DPD z gwarantowanym doręczeniem następnego dnia. Dzięki temu każda paczka od 1-31,5 kg opłacona przedpłatą kosztuje 15zł, płatność przy odbiorze to koszt 19zł. Paczki są ubezpieczone do kwoty 3000 zł. W przypadku Poczty Polskiej paczki nie są ubezpieczone a proces reklamacji długotrwały. Odszkodowania za zaginione paczki to średnio dziesięciokrotność wartości opłaty za przesyłkę (możemy wystąpić z reklamacją dopiero po upływie 30 dni od momentu nadania paczki). Niemniej w przypadku zaginięcia przesyłki dopełniamy wszystkich formalności z naszej strony.


Czy zamówiony towar mogę odebrać osobiście?

Towar można odebrać osobiście w godzinach otwarcia sklepu:
Linarem Siatki
ul. Kornela Makuszyńskiego 10a
31-752 Kraków
Pon.-Pt. 8-16
Odbiór osobisty towarów prosimy poprzedzić kontaktem telefonicznym lub drogą e-mail.


Czy mam gwarancję na zakupione produkty?

Każdy towar jest objęty gwarancją 24 miesiące od daty zakupu. Świadczymy także niezbędną pomoc w procesie serwisu pogwarancyjnego.


Gdzie znajdę dane do przelewu w celu zapłaty/dopłaty za zakupione produkty?

Linarem Wojciech Cisowski
ul. Makuszyńskiego 10A
31-752 Kraków
Pekao SA 88 1240 4575 1111 0010 7701 0721


Dodatkowe informacje

Więcej przydatnych informacji znajdą Państwo w działach: dostawa, płatność oraz zwroty i reklamacje.

W przypadku pytań prosimy o kontakt drogą e-mail: biuro@valorosport.pl

Powrót do strony głównej



Sklep internetowy www.valorosport.pl jest własnością firmy Linarem. Wszelkie prawa zastrzeżone. All Rights Reserved ©.